Äntligen

Efter 7 månader så har jag fått mina pengar ifrån Alfa Kassan. Tänk att dä skulle ta sån tid! Men när det är nått myndigheterna ska ha då är det minnsann bråttom! Det var ju tur att jag fick låna pengar utav nära & kära i början.. annars har det inte gått! Jag fick inte så mkt som jag trodde men jag ska inte klaga! Jag är glad att det är ur världen nu. Att behöva å ringa å tjata på dom flera ggr. i månanden, det är ju inte kul!

Annika va hit å drack kaffe i eftermiddag.. Puuh så vidrigt kaffe där blir utav bryggaren! Fick låna en utav mamma för min gick sönder när Celine fyllde år. Så det är nått jag måste köpa, kan ju int bju på äckligt kaffe ;)

Jag ska gå ner till tvättstugan å hänga tvätt nu, ska hänga ut tvätten på torkvindan om den inte är upptagen..

Sen hämta C. Efter 15..


Ha det fint i detta underbara väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0