Billiga Niklas

Vi hamnde i Hällefors på Billiga Niklas förut ist. för mat hemma & utelek. Mamma knacka på & fråga om jag ville med henne & Sören. Dä va riktigt kul att komma utanför stan en stund.. Jag köpte naturligtvis någonting.. Köpte en jätte fin stor lyckta att ha på golvet.. också hitta jag två söta kuddar att ha i soffan. Celine fick även en som hon ska ha i sitt rum. "Rosa" såklart. :) Träffade på Sandra på Billiga Niklas, hon jobbar där. Hon är tillsammans med Emil Saxin. Dom var på en Ålandskryssning för ca. 1 år sen. Påvägen hem åkte vi förbi Hamburgerhill. Dom gör så goda Hamburgare.

Hoppas att hostan & att såren i min hals försvinner nångång.. Gör riktigt ont när ja sväljer..

Det får bli en varm Té kopp & en äggmacka nu sen natti natti.. Orkar knappt hålla ögonen öppna..

*Goonatt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0