Happy Fredag!

Här sitter jag & Celine är hos mamma, hon har vart där sen 1 timma tbax ung. Vi har varit till Butiken vid mamma igen. Vart en trasmatta till Köket, en ram till pappa (som jag ska sätta in en bild på mej & Celine i) också 2 plastblommor. Nu ska jag inte gå dit förens i slutet på nästa vecka. Man kan ju inte springa där & shoppa varje da ;)

Jag skulle svabbat av golvet direkt ja kom hem men man lyckas hamna här!

IDag va dä ju "planerat" att jag skulle åka till Mathias men han hade helt plötsligt "fullt upp".. Vi vart lite små osams igår kväll. Vi har vart en del osams under den tiden som vi har känt varann.. 3 ggr. skulle vi inte prata nå mer med varandra.. Men efter nån vecka så hör nån utav oss iaf! Vi får se vad det blir med detta men jag tycker så j*vla mkt om honom rent ut sagt! Är förälskad i honom helt enkelt!

Bäst att sätta igång med att städa golven.. Det går ju fort när man väll börjar..

Trevlig helg på er!

Önskar jag..


 Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0