Happy Lörda!

Jag & Celine har precis tagit oss ett bad.. Det är så gött att sega sig ibland förmiddan.. Vi har ändå inget planerat idag.. Ska gå ut efter maten så hon får leka lite på baksidan. Det finns ju iaf. en gungställning, sandlåda & en liten rutschekana. :)
Sitter & väntar på att Mathias ska komma ut på msn & vara lite social men han tycks inte dyka upp så jag får prata med honom ikv. ist.  

Nu har jag lärt mig mitt nya nr. utantill. Gillar inte att byta nr. men går det inte att flytta med nr. så vad gör man inte.

Igår kväll stod glassbilen & tuta utanför så vi sprang ut & köpte ett paket med massa olika pinnglassar. Blev medlem också, fick en värdecheck att gå in gratis på någon nöjespark i sommar. Det var ju inte fel. Har funderat på att åkt till Astrid Lindgrens värld med C. :) Hon som älskar Pippi, Emil, Madicken, Lotta, Ronja & alla dessa härliga barnfilmer.. Annika kom förbi igår kväll också, vi satt & prata & drack ett varsitt glas rött. Alltid trevligt med sällskap på kvälls kvisten :)

Snart dags att laga mat.. Det får bli något enkelt.. Köttbullar har ju Celine tjatat om i några dar nu.. :)
Imorn får det bli Tacos igen, vi har ätit det i 2 dar nu men det är ju bara för gott.. Och vi har så mkt Sallad kvar..


Ha en trevlig Lördag! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0