Hetsig dag

Har haft fullt upp hela dagen.. Pust va jag är trött nu!
Varit ner till stan 2 ggr. bara för att jag glömde att köpa frimärken & lägga på viktiga brev! Suck vad trött jag blir på mig själv ibland! På arbetsförmedlingen va dä så mkt folk så jag gick ut en sväng & gick tillbaka.. dä va typ lika mkt när ja kom tbax.. Måånga arbetslösa! Jag ska få en jobb coach.. Behöver det känner jag.. För att få lite tips & mitt CV behöver jag lite hjälp mä. Dä är inte bara att söka jobb, man ska göra det på rätt sätt också!
Det behövdes massa Barnskötare till Stockholm men dit tänker ja int sätta min fot! Örebro hade också, dä avståndet är ju lite bättre ;)
Skönt att ha ett sommarjobb men det är säkert bara några veckor! :/
Pappa kom hit i eftermiddags, inge tapetsering dock men han skulle nog fixa d imorn. Förhoppningsvis!
Sen kom mamma & Sören så det är inte mkt kvar i Celines rum nu! Skönt!

Hann inte att hälsa på Malin idag, så hoppas att hon kan ses imorn!

Idag har Mathias vart frånvarande.. Inget svar.. Men vissa dagar känner man inte för att prata mä nån..


Bra låt! The Red Jumpsuit Apparatus – Your Guardian Angel


Nej dags att sova snart.. Ska upp vid 8.. Inte så tidigt men jag behöver min sömn :)


Natti Natti

  Mathias, Olik sig mot den förra bilden som jag la upp! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0