Hosta

Börja känna mej konstig i helgen. Igår börja jag hosta & nu ikväll vart den sämre. Hostar hela tiden å dä piper när ja tar djupa andetag Å känner mej febrig på dä. Nej jag ska inte klaga, finns såna som har det mkt värre. Bra att dä bryter ut iaf. Dä enda ansträngande jag ska göra imorn är att Tvätta, som jag Måste göra. Gumman ska till sitt Älskade Dagis som hon pratar om flera ggr. om dan :)

Vi har hälsat på Annika ikv. Var tvungen dit å se hur dom fått det i deras nya lya. Mysig & ovanlig 4a har dom. Jätte stor Hall med Öppen Spis. Efteråt blev dom mä till Konsum, köpte glass som jag hade lovat C.

Gud vad jag hatar Killar som tjatar om Cam. så fort man är ut på MSN! Jag är lixsom inte intresserad.

Jag har inget mer att säga, så jag avslutar här..

*Natti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0