I Like Keri

 Ytterligare en bra låt med Keri är, "I Like" Hon är riktigt bra! Hon verkar vara en glad kvinna!


Och..

En ny favvoblogg www.kenzas.se Hon ligger 1a som bloggerska.



Butiken "Sparbössan" öppnade idag. Det fanns mkt fint & "billigt"! Jag var mest där för att titta idag, då vet man ju vad som finns just nu iaf. Dom skulle få in nytt hela tiden. Massvis med snygga gardiner. Det får bli ett par nya i Celines rum iaf. Pappa va hit ikv. satte upp 4 våder. Han skulle fortsätta ev. på Söndag! Det kommer att bli jätte fint bara allt blir klart! Inte roligt att flytta & behöva göra om så som man vill ha det hela tiden! Nu blir det slut med det ;)
Annars har jag inte gjort så mkt, möte, bytt en tröja på Thomas kläder som ja köpte häromdan. Solat & handlat lite. Chefen ringde & sa att jag skulle jobba 8 v. i sommar. Jag ska dit till veckan & prata med henne. Kanske får börja lite smått redan snart!

Imorn är det Fredag igen, helt otroligt vad veckorna går fort! Ändå är jag arbetslös!


*Nattelinatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0