Inga bra räkor..

Nu somnade Äntligen C. Ändå försöker jag lägga henne till 8.. Jag ska att försöka få henne att sova vid halv8-8!

Inatt vid halv 4 vaknade jag med världens magvärk, mag vek seg dubbelt. Det kändes verkligen som när Celine va påväg ut! Uuu vilken smärta! Somnade om efter en stund & vid halv 5 vaknade jag igen & kände precis likadant & då fick jag springa på toa! Funderar på om det kan vara räkornas fel.. Dom var köpta på Pekås..
Hoppas på att få sova ostört inatt för annars har jag sovit såå skönt dom senaste dagarna! & ångesten har blivit bättre! *Peppar peppar*
Nej nog tjatat om det..

Jag följer ett par bloggar, gillar Karins blogg. Hon uppdaterar så ofta. Så kul att se vad som händer i hennes liv! Vi umgicks en del när hon bodde i F-stad men numera bor hon i Khamn! Jag har inte pratat med henne på över 1 år! (Jag har vart dålig på att höra av mej, ja vet..) Saknar iaf. henne mkt!
http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Nu ska jag ta fram en påse med godis :) Celine fick inte smaka något.. Går det att undvika så är det bra :) Hon fick godis igår så det räcker & blir över :)

En sista sak, jag kommer aldrig att förstå mig på karlar alltså! Uuu va trött man kan bli! Ja vet varken ut eller in nu.. Känner mej som en leksak..


Ha dä fint alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0