Killar säger jag...

Hur länge ska han vara sur & varför ska han vara sur undrar jag? Killar kan lixsom va sura utan anledning tycker jag, iaf. denna kille ;)
 Denna bild på M. är tagen för några år sen..

Han passa riktigt bra i ljust hår.. Jag ska ställa på honom om det någon da :)

Jag har suttit & tittat på Behandlingsassistents utbildningar. Det är nått jag vill bli men jag måste läsa upp betyg. Som jag har försökt med 2 ggr. :/ Får vänta några år till. Det fanns bla. en utbildning i Tranås som endast var på 1 år! Dom andra utb. som jag har hittat är på 2 år!
Det passar nog bra mig, ja tycker om att hjälpa människor som har det svårt.. Spec. såna som vill & man ser ett resultat i det.
Jag ska skicka ett mail till passal.se igen och höra hur det gick med vikariat jobbet som jag sökte. Det gäller att vara på dom ordentligt ;)


Jag orkade inte med till Arvika/Charlottenberg idag. Visst hade det varit kul men har man ingen ork så kan man lika gärna vara hemma.

Celine har sovit hos mamma inatt, ja tänker att mamma kommer hit med henne snart..


En låt till M. <3 Den är så fin! Foreigner – I Want To Know What Love Is

Trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Therése

Såna som vill ha hjälp ska dä stå...

2010-04-24 @ 09:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0