Loppisfynd ä kul

På Fredag ska jag på Riskutbildningskursen, dä gick snabbt! :) Den kostar verkligen 800:-! Tur att det bara är en engångskostad.

Imorn kommer pappa och tapetserar, fondväggen ska upp! :) På förmiddan ska jag på möte sen tänkte ja passa på att sola. På Fredag blir det Khamn, har lovat M. det nu. Kanske åker med hans pappa när han har slutat & tar bussen hem. M. skulle ringa sen.. Vi har inte pratat i telefon på kanske 3 veckor nu.. Hjälp :P

Jag, mamma & Celine har varit hos Carina (en kompis till mamma) Hon hade massa Loppisfynd i hennes källare. Så jag gjorde några fynd, en söt liten turkos/blå fönster lampa, en gammal smides ljuslyckta, en rosa ljuslyckta till Celines rum också fann vi en docka till C. Så nu leker hon för fullt med den! Perfekt när man kan göra små affärer sådär :) Jag vet inte än om jag ska byta köks lampa med henne ännu. Min passar så bra till köksmöblerna, brun & svart smide med en glas kupa. Jag kommer garanterat att ångra mig.
Butiken "SparBössan" öppnar vid mamma imorn kl. 12. Det blir kul dä!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0