Måndag Kväll..

Herregud, största tunga jag sett! Haha Ett gott skratt får man verkligen när man kollar roliga klipp.

http://www.youtube.com/watch?v=Wnp0GgHYMqc&playnext_from=TL&videos=61qjO3L1014&feature=rec-LGOUT-exp_fresh%2Bdiv-1r-2-HM


Mathias tyckte att denna kille passa mig, Väldigt snällt tyckte jag ;) http://www.youtube.com/watch?v=penOg3initI&playnext_from=TL&videos=C2ANBIHQIp8&feature=rec-LGOUT-exp_fresh%2Bdiv-1r-1-HM 

Malin har varit hit ikväll, riktigt kul! Vi måste bara umgås mera! Jag ska till henne imorn & bla. kolla hennes nya möblering i V-rummet :)

Måste till Arbetsförmedlingen imorn & berätta vilka jobb jag har sökt också behöver jag en lapp ifylld.
Ska kolla www.arbetsformedlingen.se ´s sida nu & se om det finns nått mer jobb som man kan söka.. Vad som helst säger ju dom där.. men oftast ska man ha utbildning eller jobbat inom det tidigare för att få jobb.. men värt att testa det är dä ju..

Mathias skicka nyligen & fråga om han fick komma hit nästa helg, alltså 30/4. Då Majbrasan är. & det är ju självklart! Jag är jätte glad nu! :)


Snart dags att sova igen.. Gumman somnade för en halv timma sen så jag tror knappast att hon vaknar före 8-9 imorn!


*Sov så gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0