Natti..

Celine fråga med sin söta röst förut -Ska du tapetsera i ditt rum mamma? :)
Hon säger mamma efter allt hon frågar mig nu. Ur gullig! <3
Också stammar hon som hon har gjort ett tag. Det hör tydligen till hennes ålder.
Hon hjälpte faktiskt till med tapetseringen igår.. Hon torkade av lim & tryckte till tapeten med en rullgrej:)
Nästa gång fixar jag & Celine detta själva ;)

Mathias har redan surat klart. :) Han säger att han int har vart dä men jag märker så väl på honom när han är det för då är det helt tyst ifrån honom, ibland flera veckor. ibland några dar. Jag får se hur jag gör på Onsdag om jag åker ner till honom en sväng.. Nästa Onsdag ska vi umgås hela dan.. Dä blir kul :)


Nää försöka sussa nu.. Natti.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0