Onsdag Kväll..

Sökt jobb som personlig assistent i Khamn. Även fast jag har sommarjobb så är det lika bra att söka. Vem vet, det kanske behövs till hösten. För då tänker jag inte plugga iaf. Ingen idé att försöka en 3e ggn. Det blir jobba & tjäna pengar ist. Även fast jag helst av allt vill bli utbildad & tjäna "ännu" mera.

Pappa va hit & tapetserade lite mer förut..
Sen ringde han nu ikväll & frågade om jag behövde påfyllning på mobilen, så nu tankar jag på mitt nya Halebop Nr. Kommer int att använda mitt gamla någonting mer. Jag vart lite chockad när han frågade faktiskt. & sen frågade han en sak till.. som aldrig har hänt.. om jag ville bli med till Shopping Centrum i Charlottenberg nästa helg. Buss resa. Det skulle även ingå att titta på ett museeum i Arvika. En dags resa tackar man ju inte nej till när man kan & har lite pengar över för en gångs skull. ;)

Imorn måste jag ner till Apoteket & köpa hostmedicin. Börja känna mig febrig vid 8 tiden ikv. igen.. :/ Jag vågar verkligen inte klä av mig för tidigt.. Celine tog av sig sin jacka förut som ja int gilla.. Hon fick nog den idén av Månsson & alla som satt halv nakna här utanför & sola :P Dom va illröda i ansikte & bröst. Den tar mkt men fortf. lite kallt i luften än för att sola tycker jag ;)


Nu ska jag bädda ner mig under täcket.. Vi ska upp jämt före 7..

*Natti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0