Onsdag

Jag lämna Celine på dagis halv 10. Sen gick ja direkt till Malin. Har suttit hos henne & pratat i 2 timmar.
Skönt att komma hemifrån ibland, det behöver man!
Vi satt bla. & prata om körkort. Jag måste verkligen ta tag i det NU! Jag går ju ändå bara hemma nu! Jag beställade just ett nytt körkortstillstånd, det gäller dock bara till 30/5. Så efter det måste jag gå handledarkurs med min handledare. Jag kör ju mest med pappa så det blir nog han. Han kommer dock hem runt den 18/5 ifrån Gran Canaria men det kanske går att fixa på nått vis.
Jag ska ringa och boka tid för den andra delen utav riskutbildningen. Jag gjorde Halkbanan förra året. Hoppas att dom har en tid snart, för jag kan tydligen inte boka teoriprov & uppkörning före Riskutbildningsdelen är klart!
Dom ändrar & krånglar till allt tycker jag :(


Ytterligare 2 bra låt som har fastnat i hjärnan, Keri Hilson – Knock You Down , Iyaz – Replay

Jag skicka just till brorsan & fråga om han kan vara barnvakt Fredag-Lördag. Fredag vill jag till Mathias men inte säkert att det blir så. (Han har inte svarat än, sen i Måndags Kväll) Så nu väntar bara jag på att han ska höra utav sig. Lördag ska jag åka buss med Pappa & Rosalie först till Arvika sen till Charlottenberg. Och jag tror knappast att det är nått som uppskattas av Celine. Det är ju 12 mil till Arvika. Hon orkar knappt sitta still till K-hamn & Kstad.

Avslutar här...

Have a nice day! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0