Shopping

Såna här Baggy Jeans köpte jag i Tisdags.
 & dessa skor köpte jag. Endast, 159:- Dom får duga som slit skor. Har velat haft ett par Converse skor men har just nu inte råd.



 Celine i hennes nya kläder. Adidas T-shirt men det silvriga trycket syns inte på bilden :/ Handlade för engångs skull på Stadium till henne idag. Hon fick även ett par Everest Sandaler som det var rea på :)

Så jag har vart i Kstad idag & shoppat mä Annika.. Vart lite ont om tid men det gick bra!

Igår va jag till Mathias, så då vart dä en tröja & strumpbyxor te Celine där. Jag får ingenting :P Jodå, en BH & 2 par trosor idag. Alltid något :)


Nej jag har int tid att skriva mer nu.. Ska till Fina & dricka Kaffe.. Sen ner på stan, kvällsöppet idag:)


Ha det fint! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0