Söndag.. Snart ny vecka..

Jag hade tänkt att Celine skulle somna redan vi 8 men icke.. Hon gapar än över att jag ska läsa 6 böcker för henne. Jag brukar läsa Max. 3. Det räcker det! (Jag har alltid läst böcker för henne) Jag är envis, hon kan inte få som hon vill jämt!
Inte roligt att grannarna ska behöva höra på hennes skrik :(
Hon har kommit in i en period igen att hon "försöker" med allt!

Nu kom ut ur rummet & skriker "Många böcker!" Alldeles illröd om kinderna är hon & jätte trötta ögon.

Vi har varit hos Fina ikv. Hon bor i trapphuset brevid. Hennes dotter är lika gammal som Celine & dom leker så bra ihop! Jätte kul!

Färdigtapetserat i vårt hem nu! Äntligen säger jag! :) Det vart sååå snygg i V-rummet spec! Kommer att bli bra jätte bra i C. rum också. Jag ska titta efter en bokhylla elr byrå till hennes rum.

Nej försöka få gummsan att sova igen... & igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0