Torsdag

Idag har det inte hänt så mkt tycker jag fast ändå har klockan dragit iväg.. Storhandlade på Pekås i förmiddas. Sen hämtade jag Celine på dagis. Hem & diska & städa. Bjöd Mamma & Sören på Tacos. Sen va jag med dom till stan en snabbis. Köpte Hostmedicin till mig & Celine. Tog en snabbvända in på bolaget som inte händer allt för ofta. Köpte Körsbärsvin. Pappa bjöd på det i helgen. Riktigt sött & gott måste jag säga. Madde kom förbi & kolla lyan nu ikväll så vi tog oss ett varsitt vin glas. Det var meningen att Celine skulle sova hos mormor men C. va ledsen och ville hem så jag gick & hämtade henne. Hade jag druckit 2 glas vin så hade jag inte gjort det. Gillar inte att alkohol när jag har Celine. Vill inte att hon ska se mig berusad elr känna alkohol doft ifrån mig. Nej fy så hemskt!

Imorn ska vi fika med Celines farmor. Också ska C. göra Pricktest på sjukhuset. Jag ska även ta med C. till skoaffären så hon får prova Hello Kitty skor. 


Har äntligen beställt Didrikson set till gummsan. (tänkte köpa förra året) Didrikson är dyrt men BRA kvalité. Har varit super nöjd med vinterjackan som hon har kunnat haft 2 vintrar.






Nu blir dä att lägga sig framför tvn en stund..


Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0