Måndag snart slut

Dagen är snart slut redan.. Skönt när man har något att göra om dagarna, då går det fort..
Men jag saknar verkligen ett jobb. Helst vill jag ju ha Dagtids jobb & det är inte det lättaste.
Jag hittade iaf. 2 jobb i Karlstad som jag ska söka. Dock även Kvällstid.

Vi har varit till Öppna Förskolan idag.. Det var väldigt lite Föräldrar & barn där idag så det var lite tråkigt.
Men Celine ville naturligtvis inte med hem. Jag tyckte att det räckte med 2 Timmar.
Sen gick vi in till Sjärnhallen (Dyr mat affär) men vi tog den för det var nära.
Vi har precis ätit Fiskbullar & Potatis. Celine åt Körv ist. Jag är inte heller så förtjust i Fiskbullar men det går.

Pappa kommer ev. hit imorgon. Roligt med Besök! Vi ska med honom & Jul handla.
Jag tänkte fixa lite Jul middag när Jari kommer hem. Om det inte blir Fläskfilé.

Saknar honom såå mycket! Men snart får jag träffa honom!
Det är tur att det finns telefon!


Jag har inte så mkt mer att skriva, ska ta & dammsuga & vika tvätt..





Olivia, Jaris dotter. 10 Månader.




Celine för ca. 1 år sen.. Mammas tös kan det där med att panga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0