Onsdag

Det är redan snart Torsdag.. Sen är helgen över.. & då kommer min Älskling hem! Ni anar inte vad jag är glad för det!

Celine har varit sjuk sen i Fredags.. Fast Måndag morgon/förmiddag var hon bra så då åkte vi ju till Filipstad.. Förstod att något var fel när vi var hos pappa, för hon ville inte vara ute. Skrek som en stöken gris när vi kom in. Stackarn! Idag var jag till Sjukhuset med henne. Öroninflammation på båda öronen & Halsinfektion.. Så nu fick jag ju även svar på varför hon inte har rört maten..
Jag ska ringa om 3 månader igen så dom får titta på hennes öron igen.. Då ska jag även prata med dom mer om att operera in rör i örat.. För hon har detta så ofta.. Minst 2 ggr. på vintern..




En grymt bra låt som har fastnat i mitt Huvud.. September – Mikrofonkåt
Den blir det att kalasa till snart :) Känner att det sprätter i benen :)

Min Pappa har bokat kryssning till Helsingfors nästa helg, till mig Celine & han. Men jag vill åka under Nyår. Då åker isf. Jari med. också fixar jag så någon tar Celine på hemmaplan så kan även jag dricka & ha lite roligt. :)

Lär ut & jaga Julklappar någon dag & Jul/nyårs kläder.. Men jag hinner det nästa vecka..



Disken & allt annat väntar på mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0