Pepparkaks Bak

Celine är i fullgång med Pepparkaks bakning, för 3e dagen.
Jag hjälper henne att kavla ut degen så den blir tunn & tar in plåten i ugnen när hon är klar resten fixar hon sj.

Äntligen efter ett halv år så har jag Spotify igen! Det var ju enkelt! Hade ju kvar min inloggning men behövde installera Spotify & visste inte riktigt hur man gjorde det först.

Vill ha ny Design här men jag känner att det inte är så viktigt eftersom att jag inte skriver Blogg så ofta.
Jag känner att det är inte min grej längre. & vill mina vänner ha reda på vad jag gör så vet ni ju vart jag bor :) (Eller inte alla så hör av er så får ni reda på min nya adress)
Men jag ska försöka att skriva ibland ändå...


Igår på Öppna Förskolan var det Ytterligare en person som tyckte att Celine var lik "Lotta".. Det kan man verkligen säga.. Min bestämda lilla/stora tjej.. STORA tjej! Hon fyller 4 år om 2,5 månad! Helt Sjukt vad fort tiden går! Vill att hon ska vara bebis igen ju..

Ska fortsätta plocka här nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0