Promenad

Jag & Celine har varit ute med grannen & gått promenad Vi gick runt Villastan, Stenstalid & runt vattentornet. Det var en riktig promenad, 1,5 timma. Så nu var det skönt med en kopp Kakao. Värmde gött i våra nerkylda kroppar.

Annars rullar dagarna på.. Mamma & Sören kom & hälsade på igår. Också kom Karin & barn hit. Alltid roligt med Besök. Det vill vi ha ofta. Ensamheten kan göra en tokig. Fast konstigt nog så känner jag mig INTE ensam här mot vad jag gjorde i Filipstad. Det var en riktig negativ känsla inombords då, jag ville inte ens gå ut & ta promenader eller gå till en lekpark med Celine.
Jag mår så bra nu & jag Älskar Livet! Mitt nya liv!
Och jag har ju träffat en sån underbar man, det är nu 2 månader sen. Han jobbar tills Onsd-Torsd. Sen får jag äntligen träffa honom igen. Att dela sitt liv med någon är ju helt fantastiskt. Tycker iaf. jag som har varit själv så länge.

Idag tog jag äntligen steget till att ta bort min Facebook. Den har gjort mig så stressad & tagit så mycket onödig TID. När jag har köpt mig en kamera (ev. under mellandagarna) då kommer jag att uppdatera bloggen oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0