Sjukling

Godmorgon Världen!

Jag somnade efter 3 inatt pga. grannen under. Det lät som dom hållde på att förstöra hela lägenheten, massa bråk, skrik & musik i högsta volym. Celine vaknade flera ggr. hon också. Dessutom hade hon högfeber. Stackarn.
Hon har fortf. feber & är genom förkyld, Tack & lov att det finns Alvedon.
Idag hade vi ju tänkt ut i snön, åkt pulka & letat efter Förskolan. Istället blir det en inne Mys dag.
Är hon frisk imorgon då åker vi till Filipstad & hälsar på mina föräldrar. Sover ev. över hos min pappa.

Längtar så efter mitt stora Hjärta, Jari.
Nu får han ta & komma hem men det gör han tyvärr inte förens om ca. 2 V.
Vi har pratat lite igår om hur vi gör på Jul.. Det blir nog så att Vi kommer att laga god Julmat så får mamma, pappa, Jaris barn osv. komma hit & äta & byta Julklappar. & alla andra nära & kära är såklart Välkomna :) 

Nu ska jag läsa lite bloggar sen pyssla om dottern.

(Ni ser.. Det vart lite skrivande ändå i bloggen..) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0