Vårt nya kalla hem...

Nu bor vi i Kristinehamn! I Söndags gick flyttlasset. Det känns för BRA att jag äntligen fick tummen ur att flytta ifrån Filipstad, detta är ju något som jag har velat väldigt länge.
Jag älskar lägenheten, den är gudomligt stor. 112kvm. Så vi har lite yta att röra oss på. Enda negativa är Värmen! Vi har haft 18 grader inne sen i Söndags. Efter 3e ggn jag har klagat på värmen & vaktmästarna har varit in hit & kollat elementen så har en Rörfirma varit hit. Det är bara att hoppas på att dom har rättat till detta nu för man ska ju inte behöva gå & frysa. 

Vi har kollat runt lite i Khamn nu dessa dagar som vi har bott där.. Affärer, Biblioteket & Öppna Förskolan.
Idag var vi in på Öppna Förskolan, den var toppen bra! Jätte trevliga människor, bra lokal & bra organiserat. 
Påvägen hem gick vi förbi MAXI & handlade Taco grejer & godis.. Det är ju trots allt HELG!

Ni får ha en BRA helg, jag har inte så mkt mer att säga!


Kommentarer
Postat av: T

bott HÄR ska det stå :)

2010-12-03 @ 15:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0