Jobba är kul

Har jobbat igår kväll & dagen idag. Ledig till Fredag kl. 14. Och då är det 5 skift bara på helgen, dubbel Lördag å Söndag. Sen jobbar jag Måndag & Tisdag. Så nu ska jag bara njuta av 2 dagars ledigt!
Jag ska till Chefen på Hemtjänsten & prata imorn. (Chefen på LSS ringde & sa att det var kris) Jag vill ha nån extra tur känner  jag, kommer att jobba 77% från & med nästa vecka. & till hösten behövs dä säkert personal på Hemtjänsten.

Idag fick ja ett paket från HM, en super fin klänning till mig (som satt för tight just nu) och 1 klänning till Celine, Tshirt, Kjol & linne. Första köpta sommarkläder ;)

Nu ska jag försöka sova, har vart en rörig kväll :/

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0