Monday Morning

Celine somnade inte förens halv 12 igår, det måste ha vart pga värmen för kl. 4 sen vaknade hon & var genom blöt runt halsen. Så jag öppnade balkongdörren, jag har alltid öppet nått fönster på natten. Sen vaknade vi vid 9.

Igår frågade pappa om jag ville med på Loppis i Nordmark för han hade hittat en fräsch soffa där. Så hem kom jag med en SOFFA. Celine hann att bada i älven hos pappa.
En RÖD Hörn soffa i plysch. Jag hade velat haft en grå eller svart soffa. Men denna får duga tills Celine har blivit Stor tjej & inte kladdar ner överallt ;)

Brorsan & hans flickvän kommer hit sen. Ikv. jobbar jag mellan 16-21.30. Carro kunde ha gumman då, jätte snällt!


Nej nu får det bli PrickigKorv macka & en Äppelkake Te Kopp :)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0