Viktuppgång & JobbHelg

Vägde mej hos Annika för 1 vecka sen.. Jag hade gått upp 3 kg.. Puuh å det har märkts på kläder..
Så nu ska jag försöka gå ner dom där.. helst 4-5 kg..
Min mage behöver framförallt att bli ganska platt igen, den har vart så uppsvälld. Inte konstigt av allt skit man har ätit.

Från kl. 14 börjar jag min Häst helg.. 30 timmar fram tills Söndag kl. 22. Puuhh Också gör jag Månd. kväll & Tisd. Dag. Men jag ser Pengarna framför mej ;) Jobbar 3 helger framöver...
Så Celine ska sova hos brorsan & Jenny hela helgen så dom hämtar henne jämt före 14.
Jag får iaf. ledig på natten.. Känns som att dä kommer att bli sena nätter ;)

Ha en trevlig helg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0