Ej underbar Sol..

Min prinsessan sussar så gott! Hon mummsa lite Dill Chip sen slockna hon direkt på Soffan för 2 min sen.
Denna värme tar på energin, jag är helt slut om kvällarna. Vad ska det blir när man börjar att jobba till veckan. Det ska bli riktigt skönt faktiskt, även fast att jag hellre har velat haft ledigt under sommaren, än en lång trist vinter :(
Försäkringskassan kan man ju bara bli GALEN på! Jag skulle fått mitt Aktivitetsstöd idag! Men nej det var försent minnsann!
Jag har blivit bränd av solen för 148748768676 ggn så nu är den inte så Underbar i mina ögon, snyft
Imorn blir det bara att sitta ute en kort sväng (iaf. mitt på dagen). Barnen ska bada i Noras pool tillsammans. Sött. Hon fick såpbubblor & en tia lott av Celine i 3 års present. Glad tjej :)

Jag ska gå in & ta ett snabbt svalt bad.. Min hud mår inte bra.. Har fått några blåsor & huden har blivit knottrig :/
Efter det måste jag ta tag i MEGA disken & MEGA Tvätten.

Ha en fortsatt trevlig Fredag! <3





Jag idag.. Det röda syns inte pga. denna dåliga cam. å tur är dä.. puuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0