Jobb

Det var ett tag sen ja skrev..

Dagarna rullar på.. i Måndags började Intro på det nya stället som Assistent. Så nu är jag trött. Det märks att man inte har jobbat sen Nov. Men ack så skönt att Jobba! Tjäna pengar & komma hemifrån, få lite rutin på livet! Slutade 22.00 ikv. Tur att mamma hjälper mej med Celine, annars har gumman vart tvungen att vart på Nattis. Hon var ju där förra året & det funkade inte bra. 2 olika dagis, vart för förvirrande för henne.

Jag älskar dej min dotter <3 Du gör mej Lycklig!

Imorn blir det Grillning med brudarna (tydligen skulle det bli regn) men det löser sej imorn ;)
Vart så sugen på Sommarcider Smultron/Kiwi. Så det köpte jag på Konsum förut. 2.25%. Gott med en massa IS i.. Mumms :) Celine får en Alkoholfri Cider såklart, Jordgubbssmak.

Nej nu ska jag sova, känner att jag behöver det nu.. ;)

*Natt Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0