Måndag snart över..

Jag förstår inte vart dagarna tar vägen (nu lät ja som en gammal kärring) haha men det är ju sant.. Vi har hunnit med ganska mkt ändå idag.. Handlat, hälsat på Mats (han bor i våran gamla lägenhet så det kändes lite konstigt), hälsat på Fina också har barnen lekt på gårn, hälsat på mamma & Sören, Jag & Celine tog en liten promenad. Sen när vi kom tillbaka så satte sej jag & C. å titta på Hello Kitty grejer på nätet, och hon ville självklart ha ALLT! :)
Sen åt hon kvällsmat, läste en bok & nu sover hon så sött... <3 Älskade hjärtat mitt!
-Min Mamma! -Min Mormor! Säger hon så fort nått barn kommer i närheten utav mej eller Sören kommer i närheten utav mamma.. Haha Hon är allt för GOO! Och hon behöver inte vara orolig över att inte få ha mej som sin Mamma! <3

Disken kallar... Och även Toan måste STÄDAS! (Kom på att ja hann även med att städa Balkongen idag! Som komer att vara REN i 2 dar! Gillar inte den där BLOMLÅDAN som Balkong!)
Sen ut med sopor också blir det Sängen för vi ska upp senast halv 8, gumman ska till Dagis.


Ha det fint...!




Jag vet inte vad jag gjorde utan dej?? Du gör mej så Happy!
Livet har sina goda stunder... Men det kan även kännas tungt, tur att det inte händer ofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0