Missing

Jaha då väcktes alla minnen upp igen..
Just nu hatar jag Känslor! Måste dom finnas när det ändå inte blir som man tänkt sej.. Pust.. Min natt förstörd!!
När jag, Carro, Björn & barna grilla utanför vid 7 tiden så kommer Mathias förbi.. Ja bara stirra på honom kände jag, det gjorde ja väll också! Jag vart så CHOCKAD att han va i stan fast eg. inge ovanligt eftersom far hans bor i Nordmark. Då sa ja bara -Heej, är du här??? med jätte förvånad röst. -Ja jag är här & fiskar! Också drog han iväg mot Babylon. Där utanför satte han sej som pizza gubbarna brukar sitta. Endart för att hålla koll på mej.. & dä han såg var att ja satt & hade kul med vänner!
Jag blir bara så less...... Det är ju han ja tycker om innerst inne.. Som jag inte SKA tycka om!!

Bröllopet var riktigt fint alltså. Äsch det är väll inge spec. med det, vilket dravell tänkte jag några dagar innan. Men där satt ja med tårar i ögonen & såg det fina brud paret!
Någongång i livet hoppas jag på att få gifta mej, såå Vackert!!

Celine gumman somnade för en kvart sen, hon har härjat rejält idag.. Mammas Älskade tjej!
Jag fick en jätte söt Sten utav mamma idag som C. fick ge till mej. Det stod "Världens Bästa Mamma" på den :) Gud så sött! Också hade mamma köpt en Tvål & en Bil till Celine på Billige Niklas.




Söta stenen jag fick :) (fortf. taget med webcam)


Jag va sugen på Chips & Dip tidigare idag men nu när vi åt så mkt kött & grejer så försvann salt suget.
Jag får ta & vika tvätten nu, det vart bara en Ikea Påse idag. Skönt att tvätta ofta.


*Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0