Monday

Solsken Och jag är jätte Glad! :) Jag vaknade med nästan lyckorus i kroppen, jag vet inte varför dock. :)
Efteratt jag har slutat med Hjärtmed. så vaknar jag aldrig upp med tung andning på morgonen, kändes som ett kassaskåp över bröstet. Varje morgon. Jag har inte ätit den på 2 veckor. Jag funderar ju på att bli blodgivare, jag ska ta och ringa sjukhuset om det idag. Blod räddar liv.

När det är sommar får jag alltid känslan av att jag vill bo i hus, ha en egen gräsmatta som man bara kan gå ut å lägga sej på. Det vore drömmen för Celine om inte annat. Hon som älskar frihet :)

Nu ska jag ringa till mamma och fråga vad hon & C. pysslar med.
Sen blir det en dusch & ut i den härliga solen.


Ha en jätte bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0