Social Dag

Idag har det vart en Social dag måste jag säga..
Va upp till Fina en stund på förmiddan, Städat för fullt hemma, Handlat fika, Haft ljusparty som vart lyckat! (vilket jag inte trodde) Dom som kom var, Månsson, Tessan, Mamma, Monica, Carina & Ramona. Var upp till Jessica så hon fick kika i katalogen, hon handlade för 700:- å det var ovanligt dåligt tydligen :) Sen kom Carro förbi & ville låna katalogen till imorn. Så än så länge är vi uppe i 2200:- Jag beställde iaf, en lila ljuslyckta (ska en del lila i vrummet hade ja tänkt) också 2 förpack. teljus. Sen får vi se hur mkt jag får handla för. :)
Efter partyt blev Celine med mamma hem och hon sover där inatt. Jag gick ner till Månsson och tog en kaffe + cider på hennes balkong. Det va skönt att sitta barnledig & prata lite..

Nu ska jag gå upp till Fina för hon ska lägga Tarot kort, Spännande.. :)
Det ser ut att bli en sen Kväll för mej.. Man får passa på ;)
Jag har en sån duktig tjej som sov ända till 10 imorse, LYX!

Har skickat sms med Mathias typ hela dagen, men han är bara sur... Så Bye bye säger ja te han.. Jag Måste släppa han, orkar inte med hans beetende!

Ha det gott, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0