Solbränna

Ajaj vad mina axlar bränner men jag får skylla mej sj. när jag sitter i solen timme efter timme. Imorn sviker jag er gummor! :( Min hud måste vila!
Igår bjöd jag på glass strut m kolasås, idag rabarberpaj m. visp. Nått gott måste man ju äta när man sitter ute :)
Vi va med Carro & Tessan till Strandvägsskolans Aula & tittade på dans uppträdande osv ikv. jätte trevligt! Barna va så duktiga! :)


Pappa ringde nyss så imorn ska jag & Celine ha en pappa/morfar dag. :) (Iaf. efter 13.15. när ja hämtat C. på dagis) Det var inte igår! Vi ska med honom till Långskogen & slänga min gamla tv som han har försökt att laga. Sen blir vi kanske med han hem.
Vill ut & köra bil :)




Jag igår, brännan är värre idag kan ja lova:/ (En mkt trött Therése)



Ha det gott, NJUT av värmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0