Underbart...

Vädret är kanon idag, blåser lite kallt men man ska inte gnälla!

Imorgon efter jag har haft lyfttekning från 8-16. så åker vi antagligen upp till pappa. Skönt att komma ut på Landet. Jag vill verkligen ha en bra kamera så jag kan ta massa fina bilder och visa er..

Nu ska vi gå till Ica, handla Middag. Min Lunch imorn får bestå av Frukt & Wasa macka. Ja tänker ju inte gå hem för att äta Lunch och jag har inte råd att äta ute.

Skickade just iväg en Tävling i ifrån Filipstads Tidningen, man kan vinna biljetter till Sunne Kolsnäs Parken. Det var nått för Barn :) Läste inte så noga. Inte för att vi kommer att Vinna men det är roligt att vara med ändå :)

Om vi kommer iväg till Kstad till helgen så ska jag och Mamma dela på köpet av en Dockvagn till Celine. Hon behöver verkligen en ny, den som hon har nu håller på att rasa isär. (den var inte ny ifrån början)


Ni får ha en toppen dag, nu ska vi gå till ICA.
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0