2 Glada Nyheter..

Det ena är att jag har fått jobb på LSS till sommaren. Bara dag tid, som jag önskade & sa till om. Så det kommer ju även att bli kvällar, hoppas på några iaf. Sara Grönros ringde mig, hon ska jobba en tid ist. för Marie-Louise sa hon. Trevlig kvinna. Gillar såna som förstår ens situation. Skönt att Celine slipper Nattis, hon trivdes inte där ett dugg i somras men hon var int där så ofta så det var int så konstigt. Så nu känns det verkligen skönt i magen, man har ju gått & funderat på hur det skulle bli till sommaren med jobb.. Hur ska man kunna leva annars.. & detta med skola hoppar jag nog över.. jag vill eg. innerst inne men det fungerar inte när man har tusen andra saker.. Fick ett brev ifrån rektorn förra veckan, att om inte jag kommer ikapp med Samhällsk. så kommer jag att skrivas ut.. Det stämmer ju men inte roligt att få ett sånt brev :(
Den andra glada nyheten var att jag får ökat tid till Celine på dagis.. En dag extra. Det känns verkligen välbehövligt.

Direkt efter jag lämnade gumman imorse så gick jag till gamla lyan & städade ur den så nu är de klart.. ska bara kasta lite "skit" som är kvar i förrådet.. & lämna nyckeln till hyresvärden.. känns för j*vla gött rent ut sagt! ;)

Nej nu är potatisen klar.. blir mos & grill körv här idag.. i brist på fantasi..


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0