..Fortsätter mitt skrivande här ;)

                                                                       

Jag åt nyss en lätt frukost. Jag är så dålig på att äta frukost men för att orka med att plocka här hemma efter flytten så är jag tvungen att få i mig nått. Celine är så lik mig med det där. Hon får äta när hon känner sig hungrig.

Bara för att vi endast hade Saft & Mjölk hemma igår kväll så öppnade jag en Cider. Det släckte törsten rejält. Jag la mig redan vid halv 10 igår & somna direkt. Var helt slut efter flytten!

Idag ska vi bära ner en massa i förådet.. Sen får vi lov att gå till Lekparken. Det saknade jag verkligen där vi bodde innan, en lekpark! Jag har aldrig gillat "Björnens" Lekpark.

Ska hjälpa gumman att leta fram filmer nu.


Kan någon svara på, Varför jag har sån Otur i Kärlek?? <3 Saknar Dig så fruktansvärt! Bara att få höra din Röst!



Ha en riktigt bra Söndag! *Kram från Mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0