Tapetsering

                     
En söt bild ifrån Mathias, som han skickade till mig för en tid sen..


Idag har jag äntligen fått hjälp mä tapetseringen.. Först kom pappa & börja i V-rum sen kom Mamma & Sören & börja i Celines rum. Det kommer att bli jätte fint. Längtar tills allt är klart så man kan börja inreda. :)

Jag fick lov att fortsätta tvätta idag för jag kom ner lite försent till tvättstugan igår så någon hade tagit min tvättid. Men nu är dä mesta tvättat iaf! Putsa fönster & satte upp gardiner i köket, dä vart så mkt hemtrevligare direkt. Celine har vart så duktig & hjälpt mej att bärt ner en massa till förrådet. Min lilla Piga ;)

Malin va hit & kollade in vår nya lya idag.. Hoppas att det blir att vi umgås mer nu när vi bor på Bergslagstorget igen. En Vän som jag har saknat mkt!


Avslutar här.. *GoNatt*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0