....

Vad fort dagarna går.. Vi har haft så fullt upp med allt möjligt så jag har inte haft tid att skriva..


Celine hade feber förra kvällen/natten så hon fick vara hemma ifrån dagis idag. (Där fick ja bara för jag sa att hon inte har vart sjuk på länge)
Vi städade i förmiddags & gjorde köttfärslimpa sen åkte jag med mamma & Monica till Grythyttan på Marken. Amanda & Albin passade Celine medans. (Monicas barn) Jätte snällt & skönt att göra något själv. Även fast jag vet att hon gillar marknader :)
Liten marknad men det räckte. Filipstadsmarken är för stort tycker ja, förstår inte att man orkar gå så mkt som man gör då! Fick med lite godis hem, fryspåsar & muffinsformar. Alltid något :)

När vi kom hem åt vi lite, sen knacka dä på dörren.. Då va dä Hyresgästföreningen som ville prata lite.. Han berättade bla. att hyrorna är för dyra här.. Och sen frågade han hur det var för övrigt också fråga han om jag ville gå med i deras förening. 80:-/månanden är det väll värt! Ifall det skulle bli något, advokat å allt fixar dom med. Jag berättade hur Celine mådde under tiden vi bodde på Tegnérgatan, så det skulle han kolla upp.. Bra bra! Och spec. Barn märker utav sånt. Antagligen var det därför hon va sjuk dygnet runt! Ja som trodde att dä va Doris hon inte tålde. Har ångest nu i efterhand.
Han va iaf. jätte trevlig & det är ju bara att ringa till dom om det blir något med nått! (om Hyresvärden säger annat)

Imorn ska jag fika med Fina & barnen också hade jag tänkt att sola en sväng... Medans Celine är på dagis..

På Onsdag ska jag till Mathias igen.. Jag har sån jobbig längtan inom mej.. Han fyller år på Onsdag så det passar ju utmärkt.. :) Ja berättar inte nu vad jag har köpt.. (ifall han läser..)


Dags att krypa ner under täcket..

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0