Happy Torsdag!

Vi har precis ätit Frukost, Skinksmörgås och HallonYoghurt.
Celine vaknade 8 imorse. (Jag är så glad att hon sover såpass länge! Vet många barn som vaknar mellan 5-6!)
Hon slog på filmen, "Se upp för dårarna" "Men dä är en film för mammor & pappor" "Men jag ska jämt bara kolla mamma" :) <3
Den filmen köpte jag bara för att Rakel Wärmländer är Skådespelerska i filmen. Dorothea som äger Kalhyttans Herrgård, Hennes dotter är Rakel. Så jag har träffat henne. Hon är även med i en scen i en utav Beck filmerna. Minns inte vilken nu.

Tittade på en kompis 3D eller det kanske tillomed är 4D bilder. Ifrån hennes Ultraljud. Vi har varit internet vänner sen Celine låg i magen. Hon ska få sitt 4e barn! Dom bilderna var så verkliga! Om jag någonsin får ett till barn så ska jag åka iväg på det. Jag Kan tänka mej att det kostar en del.

 
Jag likblek, mitt järnvärde va så lågt. Inte konstigt att jag var tvungen att slita tag i bordet ibland. Gunga rejält.
Ja va i V. 33-34 där har jag för mig..



 
Sista magbilden. Har för mig att det var kvällen innan hon tittade ut.

När jag hade sån jobbig graviditet så förstår jag inte att jag skulle kunna tänka mig att gå igenom 2 graviditeter till! Men alla vill väll ha Syskon till sina barn!


Idag kanske det blir en promenad runt Storbron & titta på kossorna.
Annars blir det bara en slappar dag. Celine ville sova hos mormor igår men då sa mormor att hon får sova där som nu inatt.

Ha en bra Kristi himmelsfärdsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0