Mors dag

Dålig uppdatering..

Helgen har gått riktigt fort, veckan överhuvudtaget.

Var till Khamn (fastingen) Fredag- Lördag. Sov hos Mathias (en kompis till honom) Ja vart lite för fullt annars va d rätt okej! Det var ju inga fel att komma ifrån Filipstads kommun över en natt.
Mindre roligt på Lördag kväll när Mathias skickade ett sms att han inte ville träffa mig nå mer. Det är lika bra men känns ju jätte roligt att få ett sånt sms när man kommer hem! (INTE!) Han kunde ha talat om det via ögonkontakt ist. men så FEG va han!
Man känner sig bara så utnyttjad, sårad, ja jag vet inte allt!

Idag har det vart en toppen dag. Vi gick till Ica i förmiddags & handlade Middag till mamma. Så vi gick dit vid 2 tiden & lagade mat. Kasslergryta m. ris. och en sallad med fetaost i. + dressing. Super gott va dä! Mamma & Sören tackade flera ggr. & att gav mej beröm.. Laga mat kan väll alla.. Nästan ;)
Sen fick hon en Chokladask. Det stod "I love you" på chokladen. :) Också en roskopp med fat till.
Hon fick lite extra för att jag tycker att hon är värd det! Jag älskar min mamma, trotts att vi bråkar ofta!

Nu är det dags för kvällsmat, Äggmacka & Jordgubb/Rabarber Yoghurt..


Ha det gott alla, ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0