Social dag

Idag har det vart en låång dag.. En social dag!

När jag hade lämnat Celine på dagis vid 9 så ringde Therese & fråga om vi skulle ses. Ja lämna Celine 9. Sen kom hon & Ängla hit vid halv 10. Jag hade iaf. att putsa V-rums fönstret. (Det får bli Celines imorn) Vi gick ut & satte oss & drack Kaffe. Sen kom Fina & hela högen. Till slut satt jag & Jenny kvar & prata. & helt plötsligt närma sej kl. 2 då det var dags att hämta gumman. Gick förbi mamma en sväng sen kom pappa förbi snabbt med en T-shirt han köpt till C. Jag fick 2 Ugglor att ha salt & peppar i. Det stod Gran Canaria på dom. Jag hade inge sånt så det var perfekt :) Tack rara pappa :)
Sprang in & laga mat sen var vi till Therese en sväng.
Efter det gick vi direkt till dagis (vårfest) (mormor fick även bli med) :) Det bjöds på Korv m. bröd. Sen visade barnen upp några sånger/lekar. Också var det Skattjakt. :) Celine kommer att vara på dagis långa dagar under sommaren när jag jobbar, men hon stortrivs så det är lugnt för hennes del ;)
Efter vårfesten så vart vi med Susanne, Mathias & Elina hem på kvälls kaffe. Det uppskattades av Celine & Elina :)
Till helgen om det blir fint väder så ska vi grilla ute. Det blir mysigt!

Så denna dag har verkligen vart Toppen! Ja gillar när det händer nått runt omkring mej :)

Inte för att jag umgås mkt med Susanne & Mathias men om dom flyttar till Khamn så flyttar jag efter.. Ja tror att alla flyttar härifrån stan som har bott i just den lägenheten. Jag har ju även Karin i Khamn som jag vill ta upp kontakten med igen! Saknar henne massor!


Fortsatt trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0