Sommar Tider

Det har varit en Toppen dag! Nu är äntligen Sommaren här! :)
Vi har suttit ute hela dagen.. Så jag har fått lite färg iaf. Jag, Celine & Carro köpte Pizza på Babylon. Den var så god, nöt kebab, Fetaost & svarta oliver var d på.
Imorn ska jag bju brudarna & kidz på varsin glass strut m. kolasås.
Barnen har så roligt här utanför & vi föräldrar såklart.. massa prat vad annars. :)

Eftersom inte Mathias vill veta av mej mer så är det ju bara så att vi kommer aldrig mer att prata eller ses! Det känns jätte jobbigt nu eftersom att vi har pratat med varandra i princip varje dag (6 Mån)! Men det blir bättre med tiden, jag kommer att ha fullt upp med jobb under sommaren så jag kommer inte ha tid för Kärlek iaf! ;)

Har suttit & kikat lite efter en kamera, som jag vill ha en nu, spec. denna årstid.
Men det får det bli en när jag får LÖN :)
Nästa vecka börjar jag introduktion inför jobbet, hoppas att det går bra.

Jag gjorde lite Rabarberkräm ikväll. Det är bara för gott.


Sov så gott alla goa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0