Trött


Ja är så trött idag.. Dä måste va vädret.. Hatar detta växlande väder! Kan det aldrig vara soligt en "hel" dag?!?!

Sent igår eftermiddag fick jag ett ryck så ja städa Celines & mitt rum. Så inatt sov hon i hennes rum för första ggn. Hon sken som en sol när hon vakna imorse. Hon har alltid glimtet i ögat när hon vaknar. Mitt Älskade barn!
Mitt sovrum vart jätte stort bara C. säng försvann. Det kanske va därför ja sov oroligt inatt.. Vart så tomt.. Ja vill ha närhet.. :( Ja vill ha en pojkvän/sambo!


Tvärtom!
-Tänk Doktorn jag nästan dog, jag får sån ångest av den tanken.

-Du skulle må mycket bättre av att se det som att Du var en som lyckligtvis överlevde.

Hihi Den va bra faktiskt! :)

Fkassan är såå roliga, inte! Tänk när en annan behöver pengar då är d inte bråttom minnsann men när dom ska ha det då ska dom ha det med ett ögonblick! Trött ja blir! CSN va tvungen att bekräfta att ja inte får pengar ifrån dom längre, sista utbet. va i Mars. Så nu har jag skickat ett mail till CSN. Skynda Skynda!



Ska fixa nått att äta nu, sen duscha å hämta gumman..

Have a nice day! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0