Tummen ner för Krog

Sitter & väntar på mamma & Celine stumpan. C. fick sova hos mormor inatt, hon va så glad.
Jag behövde liten egen tid, Jag hamnade på Ceasar helt spontant. Ja va påväg hem vid 11, stod & pratade med mamma utanför hennes köksfönster. Det stod en Ambulans utanför Malins ingång så ja vart orolig & ringde upp henne. Det händer så mkt & man är ju rädd om sina vänner! Sin Familj & sina vänner är det Finaste man har!
Sen fick vi se 2 vääldigt fulla brudar (Carro P & Jenny) som övertalade mej till slut att bli med till Ceasar.
Jag är verkligen ingen Krog människa längre, sitta vid ett bord & stri med folk & i bakrunden spelas det så dålig musik att man inte ens kan dansa! Bordet breve oss satt det 2 galna tjejer som tiggde stryk! Det kunde slutat illa för Jenny är tydligen inte den som är den så hon var inte glad.
Nej sånt där kan jag inte med!
Nästa helg är det "Fastingen" i Kristinehamn, jag åker nog dit med Fina, Månsson, Carro osv.

Glad Söndag till er alla!

Jag längtar som en tok till Tisdag, då jag ska spå mej!! :) Det var 2 år sen nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0