Fint väder & Coah möten..

Orkar eg. inte skriva men det får bli några meningar iaf.
Jag får så ont i sidan/ryggen när ja sitter för länge vid datorn, man börjar väll bli gammal. Höhö

I Söndags var vid med å hämta mammas kissemiss "Smulan" Hon vart visst me oss hem.. Oops! Nej, mamma ska väll hämta henne om några dagar.. Hon är 9/10 V. Jätte liten å söt! (som alla kattungar är)
(Lägger upp en bild senare..)


Annars har det väll inte hänt så mycket roligt.. Suttit ute i solen så fort den har lyst..
Idag har jag varit på 2 jobb coah möten. Jag har lärt mig en del redan. Så nu har jag skickat in mitt CV å Personliga Brev till min coah. Sen behöver jag lite tips om HUR man söker jobb. Och det gick vi bla. igenom idag.
Jag har fått en del bra sidor som jag tänkte titta på imorn. Jag vet iaf. 2 jobb jag ska söka (även fast det inte ligger ute någonstans) Jag vill prova på så mkt så det ska bli intressant att se om man kanske får det lättare med jobbsökandet nu. Något som jag kan jobba med fast jag eg. inte vill är inom vården. Jag gillar att jobba med människor men vården är inget för mig. Men jag tog jobbet som Personlig assistent, dels för att jag fick det så snabbt & dels för att jag har jobbat med i sammanlagt 3,5 år. tror ja dä blir :) Nu hoppas jag bara att jag & brukaren fungerar ihop annars blir det svårt.
Jobb biten blir nog bra ändå trotts allt...

Har inget mer att skriva just nu så jag avslutar här..


Ha det gott, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0