2 snarkande godingar

Jag sitter i V-rummet & lyssnar på en snarkande karl.. Vad roligt det lät va.. :)
Celine somnade för en stund sen (till slut efter hennes onda Växtvärk) sen när ja kliver in i sovrummet så ligger ytterligare en goding & sover.. Betyder det att dom är Nöjda??

Just för tillfället så känner jag mig ganska pigg så jag kommer att vara vaken ett tag till.. Jag svettats så idag.. All skit ska ur kroppen.. Jag har iaf. orkat dammsuga, skura & diska.

Ska titta efter någon bild på Jari nu som jag tänkte lägga upp här så ni får se hur han ser ut....
Passar på när han SOVER Höhö :)

Kommentarer
Postat av: Therése

Kliver in i v-rummet ska det stå..

2010-11-04 @ 22:32:24
Postat av: Karin

Lägg upp en bild så jag får se vem han är!! :) är det en filipstassare?

2010-11-05 @ 13:54:29
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag hittade ingen bild på honom igår, så jag får ta & fråga honom sen :) Ja fast han kommer ifrån H-fors ifrån början..

2010-11-05 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0