6 Dagar kvar..

Min Älskling åkte precis till Norge på jobb.. & jag sitter med blanka ögon & har redan en längtan efter honom..
Det är tur att min lilla Älskling kommer hem idag! Har saknat henne så otroligt under helgen, även fast helgen har varit toppen rolig!

Igår åkte vi till Kristinehamn helt oplanerat. Men eg. är det då det är som roligast. Vi åkte bara runt men Jari & Peter gick in på en krog en stund. Också stod vi utanför våran nya lägenhet & dom kom en utav grannarna ut & pratade. Sen åkte vi förbi Kskoga för dom skulle in & hälsa på ett par.

Det närmar sig, 6 dagar kvar till flytten! Jag har packat en hel del.. Kan inte packa så mkt mer eftersom vi behöver ha sakerna.

Nej ner till tvättstugan & hänga tvätt nu...

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0