Kontrakt Klart!

Jag orkade neråt "byn" en sväng idag.. Var in på Thomas kläder och köpte mig en vit bas tröja.
Annars stod vi & pratade med Jaris ex mest, inte så skoj direkt..  
Men det var för att han skulle få träffa sin dotter, Olivia. Hon är 9 månander. Ur gullig! Han har även 2 söner på 12 & 14 år. Så gissa om det kommer att vara livat hos oss "ibland" framöver..
Men Hellre det än Tystnad..
Jag skrev på kontraktet igår så nu är det klart! Tjoho säger ja! 5500:- med el för en 5a på 112 kvm. Det är billigt! Betalar 5100:- nu med el. för en liten 3a. Liten för oss just nu iaf.. Det står proppfulla kassar & kartonger överallt här redan (inget av det är mitt) Gud vad jag ska pusta ut när ALLT är klart!

Väntar på att hjärtat ska komma hem & laga mat nu.. Kalops & Potatis står på menyn..


Ha en myyssig Freda kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hur gammal är Jari?

2010-11-05 @ 19:38:13
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Therése

Han är 39 :P

2010-11-08 @ 19:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0