Tisdag

Väldigt dålig uppdatering nu för tiden.. Nu när jag har "gubbe" så känns det som att världen utanför inte finns.. Jag vet inte vad det har blivit med mig, är dålig på precis allting just nu.. Har även gått å blivit lat tror jag bestämt..
Men det ska det bli Ändring på.

Det har inte hänt så mkt roligheter då jag åt färdigt antibiotika kuren i Lördags.
Till helgen är det min tur att slå klackarna i väggen :) Tjoho! Är det någon som är sugen på Utflyttningskalas så är ni hjärtligt välkomna till mig på Lördag kväll!
Celine ska "bo" hos Brorsan & Jenny från Fredag eftermiddag till Söndag. Det var länge sen jag var barnledig en HEL helg så det ska bli skönt.

Igår var jag till Sjukhuset och lämnade 4 rör till prover. Det var meningen att det skulle vara 3 rör ifrån början men hon var tvungen att ta ett till. Puuh vad den sista var jobbig.. Jag vart yr & kallsvettig & armen pulserade.
Hade Yrsel en bra stund efteråt. Smart som man är så åt jag ingen Frukost före.
Jag är väldigt stolt över dom som är blodgivare. Jag känner 2 som är det, Pappa & Karin.
Men som sagt jag avskyr Blod. Jag skulle aldrig klara utav att jobba som Sjuksköterska t.ex.
Jag tog alltså prover inför Läkarbesöket på Torsdag. Jag ska till hjärtmottagningen. Ultraljud & ekg.
Får se vad dom kommer fram till...


Ha en fortsatt trevlig kväll.. Själv ska jag försöka väcka Älsk. som ligger & snarkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0