Bra dag!

Celine gumman är genomförkyld så det blir inget Dagis för henne imorn. Hon borde eg. varit hemma idag också men jag tycker inte att det var så farligt.
Hon ligger & hostar för hon har svårt att andas stackarn.

Vi har varit till Bella ikväll. Jag skulle låna hennes skrivare för att skriva upp papper om barnomsorg men den funkade inte. Hennes mamma skulle vara så snäll & försöka skriva ut på Wasa. Annars får jag gå till bibblan eller nått imorn.
Hon hade ett stort Vitrinskåp till salu för 300:- som jag ska köpa :) Det blir bra, för jag kommer inte att kunna köpa nya/dyra möbler dom första månanderna. Finns även fina begagnade.

Detta kommer att bli en sömnlösnatt.. Peppar peppar säger jag.. Jag vill inte bli sjuk!


Sussa gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0